sobota, 7 lutego 2015

Hity tygodnia #1

Więc zapraszam na nową serię :D
Będzie to coś być może nietypowego mianowicie raz w tygodniu dokładnie co sobotę będę pokazywała wam rzeczy/utwory/wiersze/książki itp. które wyjątkowo skradły moje serce tak więc ZACZYNAMY :D

1.  FILM:  "Trzy metry nad niebem" 
Wybrałam go dlatego, że oglądałam go aż 3 razy w tym tygodniu, z racji tego, że aż dwukrotnie pojawił się na tvp 1. Film opowiada historię buntowniczego Hache, który bierze udział w nielegalnych wyścigach motocyklowych, który zakochuje się w Babi czyli 17 letniej dziewczynie z dobrego domu. Pomimo wielu różnic para zakochuje się w sobie. Jednak czy ich miłość przetrwa? To musicie odkryć już sami. 



2. PIOSENKA: Power Play- Na zawsze
Nie pytajcie mnie jakim cudem, ponieważ sama nie jestem w stanie tego pojąć, gdyż na codzień raczej nie słucham tego rodzaju muzyki, jednakże w tym tygodniu dużo podróżowałam samochodem, w którym znalazłam płytę poprzedniego właściciela auta i tak wyszło, że słuchałam jej namiętnie. Piosenka jest bardzo chwytliwa i uwierzcie mi na słowo, że ciężko jest się od niej uwolnić :D
Ale oceńcie sami:


3. ZDJĘCIA z INSTA



Przyłapałam lili na wylegiwaniu się na mojej kanapie :D


Kupiłam bilet do kina na 50 twarzy Greya 
( tak w sekrecie powiem wam, że szykuje dla was post na temat książki)


Zrobiłam muffinki z nadzieniem z nutelli i budyniowym kremem (czekoladowym) 
(Chcecie przepis?)


Nocne oglądanie Trzy metry nad niebem i Tylko Ciebie chcę (na zdj)


Oczywiście Ola musiała coś sobie zrobić w ferie bo nie była by sobą,  kolejna kontuzja kolana

4. Słodkości: Milka ganze hazelnuts
OMG jakie to jest doooooooobre, nigdy nie przepadałam za czekoladą z orzechami jednak ta jest cudowna, smakuję troskę masłem orzechowym. POLECAM


5. Napój: Herbatka Earl Grey z cytryną
Wiadomo jest zima, jest śnieg, są zimne wieczory do tego herbata jest najlepszym lekarstwem na świecie na wszelkie smutki ( a ta z prądem szczególnie :D )


6. MIEJSCE: Łódź
W tym tygodniu byłam w niej kilka razy dlatego też nie było innego wyboru. Niestety nie mam żadnych zdjęć robionych samodzielnie, po prostu nie było czasu. Musicie się pocieszyć więc tymi

 Oto prawdziwy powód, dlaczego byłam tam tak często. Mój brat jest już po operacji i miejmy nadzieję, że tym razem wszystko będzie w pożądku,

7. Filmik z Youtube: Banshee i Daily Vlogi z Warszawy :D


8. Pomysł tygodnia: Przefarbowanie włosów na...... CZERWONY
Mam różne szalone pomysły, ale chyba tym razem przechodzę samą siebie! Co o tym myślicie?


I to wszystko w tym poście, napiszcie czy podoba wam się seria. Komentujcie :D

Buziaki
Oleśka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz