piątek, 1 kwietnia 2016

w walce z kilogramami

Cześć robaczki!

Postanowiłam zrobić coś z moim ciałkiem i trochę je zmniejszyć a przede wszystkim wymodelować.
Zgłosiłam się więc z prośbą o pomoc do specjalistów czyli mojego brata i nieocenionej przyszłej bratowej. Asia jest właścicielką szkoły tańca STREET DANCE STUDIO! Asia jest również wspaniałą instruktorką tańca i fitnessu.


Od 1 kwietnia oddaję się pod jej skrzydła w kwestii treningu i rozruszania po długiej przerwie mojego nie zbyt wygimnastykowanego ciałka. 
Asia i Krystian to również świetni dietetycy, którzy opracowują dla mnie specjalną dietę, która pozwoli uzyskać jeszcze lepsze efekty. 

Swój trening zaczynam już w najbliższą środę zajęciami Turbo Ball


W następnej kolejności trampolinki czyli SDS JUMP




oraz zajęciami z dancehallu.


TY TEŻ MOŻESZ UZYSKAĆ PROFESJONALNĄ OPIEKĘ DIETETYKA. WYSTARCZY WYKUPIĆ KARNET OPEN OD 1 DO 10 KWIETNIA. NIE PRZEGAP OKAZJI.


ĆWICZ Z NAMI OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY. NAJLEPSZA IMPREZA POŁĄCZONA ZE SPALANIEM ZBĘDNYCH BOCZKÓW TYLKO W STREET DANCE STUDIO SZKOLE TAŃCA JOANNY ZIELIŃSKIEJ. 


12 komentarzy:

  1. świetny post zapraszam :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez pracuję nad moim ciałkiem!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po świętach każdemu pewnie by się przydało :< A zwłaszcza, że już robi się coraz cieplej. Ja mam ochotę iść na siłownie, ale musze mieć towarzysza, bo samej by mi się nie chciało :D
    Zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym tylko mieszkała tam gdzie Ty to z pewnością bym się wybrała. Takie ćwiczenia brzmią zachęcająco. Niestety ja nie mam motywacji by cokolwiek ze sobą zrobić i tu tkwi mój problem :(
    http://thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, powodzenia ! Ja zapisałam się do FITARENY i zaczęłam pracować nad swoim ciałem :) Do wakacji chciałabym mieć super figurkę :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post :)
    Fajnie że wybrałaś akurat taki rodzaj ćwiczeń. Taniec jest wspaniały, a ćwiczenia w rytm muzyki jeszcze lepszy :)
    Życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Życzę powodzenia a przedewszystkim wytrwałości, sama wiem po sobie ile "bólu" daje ta dieta + cwiczenia kiedy masz zamiar chudnąc.. oczekujesz efektów natychmiast, lecz one przychodza z czasem :)

    zapraszam --> izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości bo znam dużo osób co po kilku dniach poddają się po takich ćwiczeniach.
    Ja osobiście od kilku dni kiedy świeci słoneczko coraz częściej jestem na polu.
    Zazwyczaj można mnie zauważyć czytającego książkę, ale coraz częściej gram w siatkówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo w takim razie powodzenia w uzyskiwaniu wymarzonej kondycji i wyglądu :)). Wytrwałości!
    Pozdrawiam:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo w takim razie powodzenia w uzyskiwaniu wymarzonej kondycji i wyglądu :)). Wytrwałości!
    Pozdrawiam:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh całkiem fajna taka sprawa
    obys doskonaliła swoja kondycje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę powodzenia!! Abyś miała do tego cierpliwość
    Super post !!
    wearehappyjulia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń