sobota, 14 lutego 2015

Hity tygodnia #2

Cześć i czołem zapraszam na 2 post z serii HITY TYGODNIA

1. FILM:  50 twarzy Greya
W sumie nie mogło być innego wyboru. Film co prawda nie był powalający, jednak profesionalnie zrobiony. Zabrakło mi paru istotnych fragmentów z książki, jednak można to zrozumieć.






2. PIOSENKA:



3. KSIĄŻKA: " I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks
Książkę pożyczyłam od nieocenionej Aleksandry K. Co prawda jeszcze jej nie skończyłam ale obiecuję, że w niedzielę to się zmieni. Co by nie opisywać za dużo pokażę wam zwiastun do ekranizacji książki, którą również polecam. Mogę wam jednak zdradzić, że książka przedstawia o wiele więcej faktów i cała historia jest dużo bardziej rozbudowana.

4. FIlMIK NA YT: 
Oglądanie starych filmów zawsze spoko : D


5. Zdjęcia
Fragment z książki I wciąż ją kocham

Pracowity czwartek, czyli ogarnianie spraw zespołowych

Przerwa na oglądanie WIELMOŻNEGO : D

Czwartkowe pisanie posta, przynajmniej jego części
No to pod ten tłusty czwartek

DŻEMOR

Odzyskałam telewizor JUPI bedo leciały filmy z komputera

ZNOWU WIELMOŻNY XD I Najlepsza Ice Tea na świecie

Jak jest? DOBRZE

Nie wiem jak wy ale ja kocham nocne spacery 

Zmęczona po ćwiczeniach



6. Napój: Tymbark MANGO
Tutaj nie trzeba nic mówić, po prostu PYCHA
7. Słodkości: 
To chyba logiczne

8.Kanał na yt: Prawdziwe życie
Codzienne vlogi cudownej rodziny i absolutnie wspanialego IGNASIA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz