poniedziałek, 24 października 2016

Rozterki

Miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy Nam,...A tym czasem mamy burze piaskową, która z każdej strony stara się wedrzeć w twoje oczy, serce, Życie.
Od jakiegoś czasu nie rozumiem wielu rzeczy... Ba siebie nawet nie rozumiem,
Mój mózg i serce toczą ze sobą wojnę chyba w każdym możliwym aspekcie. Obwiniam się za tyle rzeczy a z drugiej strony jestem bardzo szczęśliwa, że podjęłam pewne decyzje,
I co zrobić z tym chaosem? Jak powstrzymać burze piaskową? Jak stworzyć woku siebie zasłonę przez którą bez mojej zgody nie przemknie choćby ziarenko?
JAK?
Wciąż szukam rozwiązania na owe pytania. Nie chcę już wpuszczać do swojego życia zepsutych ludzi, Samą siebie też powinnam naprawić.
Powinnam odpowiedzieć sobie w końcu na pytanie czy osoby które mnie otaczają są tymi właściwymi. Muszę to zrobić! I muszę zrobić to jak najszybciej. Zanim nastąpi czas ważnych decyzji, deklaracji, przysięg. Nie chce dawać deklaracji bez pokrycia,
Chce po prostu być szczęśliwa, czuć się bezpieczna i żyć w zgodzie ze sobą!
Ale czy to jest moje obecne życie?!
Pomóż mi odnaleźć odpowiedź. Wskaż właściwą drogę, Bądź moim murem, który odbije ziarna piasku w najgorszą burzę,
Po prostu BĄDŹ i pokaż, że mogę Ci zaufać.
Udowodnij, że potrafisz mnie ochronić i sprawić abym z każdym dniem była silniejsza!
POMÓŻ MI o więcej nie proszę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz