sobota, 18 czerwca 2016

Czyli to już...

Witajcie
Wiem, że dawno mnie tu nie było ale...
Ale jakoś nie wiedziałam co powinno się tu pojawić. Ostatnio moje życie to istny huragan, Dzieje się tyle, że sama przestałam to wszystko ogarniać.
Koniec szkoły, matury, egzaminy, nowa praca, kurs i najważniejsze decyzje CO DALEJ ROBIĆ ZE SWOIM ŻYCIEM, Do dzisiaj nie złożyłam dokumentów na studia, ale czy to na prawdę takie ważne? Czy muszę to robić? Czy muszę w ogóle iść na studia?
Pewnie, że chciałabym to zrobić ale to chyba nie jest jeszcze ten czas.
Ostatnio rozmawiałam z człowiekiem, który uświadomił mi, że logistyka nie koniecznie jest tym co chcę robić do końca życia. Jednak przed pracą marzeń zatrzymuje mnie strach. Powszechnie znane wszystkim uczucie z którym da się walczyć, ale jeszcze tego nie potrafię. Mam postawiony Cel, ale droga do niego będzie długa i nie będzie łatwa.

Dziś kończę 20 lat.
Zawsze chciałam żeby akurat te urodziny były wyjątkowe. I takie były. Jednak w zupełnie inny sposób niż to sobie wyobrażałam.
Chciałam spędzić ten dzień z osobami, które są dla mnie ważne. Osobami, które kocham. A spędziłam go zamknięta w swoim pokoju. Sama!
Wiele rzeczy dziś zrozumiałam, Tak na prawdę nie jestem ani wyjątkowa ani ważna. Rodzice byli w pracy, chłopak również. Co prawda zajrzał do mnie żeby dać mi prezent, ale nie to było dla mnie tego dnia ważne.
Uporządkowałam dzisiaj sporą część swojej przeszłości, Stare dokumenty, zdjęcia i zrozumiałam coś bardzo ważnego. Całe moje życie to jedna wielka ŚCIEMA.
Wierzyłam, że... mam przyjaciół. Że....  być może jest ktoś kto choć czasem poświęci parę minut swojego życia, żeby się ze mną spotkać, żeby na żywo złożyć mi te pieprzone życzenia a tym czasem nawet rodzina zrobiła to przez Facebooka.
Witamy w świecie ludzi dorosłych!
Tu nie ma złudzeń, bezsensownych Nadziei i innych tego typu bredni.
Są fakty!

Czyli to już?
Tak zagubiona dziewczynko Koniec ze złudzeniami, marzeniami i innymi bzdurami.
Witamy w XXI wieku gdzie ludzie mają gdzieś co się z tobą dzieje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz