niedziela, 23 lutego 2014

Wyzwania (nie) piwne - czyli lepszy odpowiedznik

Hej wszytstkim
Od dwóch tygodni na facebook'u panuje moda na tak zwane WYZWANIA PIWNE, gdyby ktoś nie wiedział polega to na tym, że osobnik A zostaje nominowany do wypicia 0,5 l piwa jednym duszkiem, po czym nominuje kolejne trzy osoby, które jeśli nie wykonają powierzonego im zadania zobowiązane są postawić kratę piwa osobie, która ją nominowałam.  I na tym polega ta oto zabawa. Zapoczątkował ją xNEGATYWx czyli znany youtube'owy vloger. A obecnie obejmuje ona chyba całego facebook'a. 
Ja jestem osobą bardzo tolerancyjną, ale SERIO ? 
W sumie nie miałabym nic przeciwko, jak ktoś chce robić z siebie idiote przed kamerką czemu nie. Gdyby nie było ofiar śmiertelnych, a takowe już są. Niektórzy postanowili iść o krok dalej i zamiast piwa piją np. wódkę. CO ma swoje czasami niezbyt przyjemne rezultaty. 
Inną sprawą powinno być to, że zaczynają to robić coraz młodsze osoby. Mi szczrze mówiąc jest żal patrzeć na, że tak powiem gimbusy to robiące. A poza tym piwo powinno być trunkiem, którym się delektuje,y a nie pijemy bez sensu. No bo po co marnować :). 
Ludzie nie zważają też na to, że niejako facebook jest portalem dzięki któremu ludzie nas oceniają. Niestety takie są realia.  Kierują się tylko tym, a pokaże jaki to ja jestem fajny i ile mogę wypić. 
Bardzo podoba mi się inicjatywa pewnej osy, którą ostatnio znalazłam. Sami zobaczcie



Zamiast wlewać w siebie bezsensownie 500 ml złocitego napoju oddajemy 450 ml czerwonego złota czyli krwi. Sądzę, że jest to 1000 razy lepsze rozwiązanie, ponieważ krew może uratować czyjeś życie. O jej wartości dowiadujemy się dopierow wtedy kiedy naprawdę jej potrzebujemy albo ktoś z naszych bliskich. 

Więc wybór należy do Was. Skoro jesteś na tyle mocny, żeby pić alkochol bez opamiętania miej na tyle odwagi aby oddać krew i komuś pomóc. 
Buziaki Oleska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz